HEMA
Nieuwe winkel-en horecaconcept
In de HEMA van Eindhoven, met meer dan 1.100 m2 winkeloppervlakte, wordt het voor klanten veel eenvoudiger om artikelen te vinden, aldus Hema. Zo staan alle dames- en herenmode, producten voor de badkamer, keuken, baby en woonkamer voortaan bij elkaar in werelden.
Voor de foodafdelingen en het restaurant is een nieuw concept ontwikkeld onder de naam ‘HEMA KEUKEN’, waarbij vers en gezond eten centraal staat. Het vergrote restaurant heeft een volledig nieuw uiterlijk met balies waar salades, gezonde broodjes, smoothies, sappen en verse soepen worden bereid. De gerechten bevatten 100% natuurlijke ingrediënten en zijn geheel naar Hema-receptuur ontwikkeld. Hema speelt hiermee naar eigen zeggen in op de stijgende vraag naar verse en gezonde maaltijden.
“ Samen met HEMA
maken we het dagelijks leven
van hun klanten beter. "
Het nieuwe interieur is een update van het huidige global/worlds concept. Bij dit nieuwe concept is meer aandacht besteed aan het uitlichten van diverse producten d.m.v. bijvoorbeeld verschillende tafel combinaties, VM boxen en plafondelementen.
Daarnaast is er aandacht besteed om sneller en efficiënter te kunnen wisselen van de opmaak volgens verschillende schappen plannen.
Hema Leiden en Eindhoven zijn al op deze manier gerealiseerd.